dissabte, 22 d’agost del 2009

RONDANT PER BARCELONA

Després dels dies d'escapada i sumit avui per avui en un curs de monitoratge intensiu. Aprofito que avui he trobat un foradet per actualitzar el blog, i fer-ho amb un text que vaig cuinar sota les fulles juganeres dels arbres del Montseny i acariciat per la suau carícia d'una sombra...
A veure que us sembla ;)

Avui me promès
No escriure sobre l’amor,
No escriure sobre tu.

Per aconseguir-ho
De turista me vestit
I he sortit de casa.

Amb tu al cap
He pujat a la Sagrada Família
I al terrat de La Pedrera.

He observat el Tibidabo
Des de La Rambla Catalunya,
I he donat beses als coloms.

He petat al Passatge dels Caputxins
I al carrer de les Mosques,
Recordant el que vam fer una nit al Carrer dels Petons.

Mentre queia la tarda,
He navegat a les golondrines
I he somiat escriure una carta que t’entregués el vent.

Ja de nit he passat per Les Rambles
I un grapat de dones m’han cridat;
Volien substituir-te a canvi de diners.

Amb els peus nus, en remull,
Acabo el dia a la Barceloneta,
Orgullós de no haver escrit sobre tu avui.


12 d’Agost de 2009

4 comentaris:

Anònim ha dit...

hola! bonito blog! vaig arrivar aci directament per la entrada on havia un fragment de "mi vida en 65 minutos".

salut!

Mario Álvarez ha dit...

Jo! precioso.

núria ha dit...

Després d'haver compartit 2 setmanes amb tu i sentir-te a dir que t'agrada molt escriure, he hagut de jutjar per mi mateixa i llegir els dos últims escrits teus.
Molt gran, Joan.
Potser sí que acabaràs canviant el món pel que fa a la política.
De moment ja ets president del grup de monitors 1249 jajaja
ens tornarem a veure, segur!
un petó!

Luna ha dit...

m'encanta tant el teu poema com m'encanta barcelona. L'ultima vegada que vaig estar grabant em vaig acavar d'enamorar...
sempre em posa super contenta que agrade el que escric i veient la teva sensibilitat amb les paraules encara més :)

un bes joan, m'agrada que segueixes passant...