dilluns, 11 de juny de 2012

LA REVOLUCIÓ DE LA PARAULA (LA REVOLUCIÓN DE LA PALABRA)

A veces las mejores cosas llegan de casualidad, sin buscarlo. Así fué como me llegó la oportunidad de hacer mi primer recital de poesía, de la mano de la Librería La Font de Mimir (http://www.lafontdemimir.blogspot.com.es/). Fui a comprar un libro la pasada navidad, y charlando (si, aquello que se hace en las tiendas de barrio y que es imposible de hacer en las grandes superfícies comerciales) con Carles, el propietario, salió el tema de que me gustaba escribir, y que tenía un blog. Y la invitación para hacer algún día un recital se produjo, a pesar de no haber publicado nunca ningún libro.

El caso es que esto ya es una realidad, y este próximo viernes 15 de junio haré mi primer recital de poesía. Os dejo aquí un poco de texto explicativo, y también la imagen del recital, obra de mi hermana (http://lunadeseptiembre.blogspot.com.es/)
Así pues, estáis todos invitados!!

La Revolució de la Paraula” es el título que nos abre la puerta a una lectura de poesía bilingüe (catalán y castellano) a través de la cual, su autor Joan Camps, nos invita a entrar a una obra marcada por los sentimientos, las emociones y la cotidianidad, sin perder de vista el mundo que nos rodea ni la situación que vivimos como sociedad. En cierto modo, esta misma poesía quiere ser respuesta activa al momento histórico en el cual nos encontramos.

Joan Camps Garcia (Barcelona, 1989) reside en el barrio de La Font de'n Fargas y estudia Ciencias Políticas en la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Con una larga trayectoria asociativa, marcada especialmente por su paso por la Asociación de Jóvenes Estudiantes de Cataluña (AJEC) y el Consejo de la Juventud de Barcelona (CJB), actualmente preside la Asociación Taller de Arte Cultura y Creación (TACC). Es autor del blog Taller de Somnis (tallerdesomnis.blogspot.com).


Lugar:
19:45 h Llibreria La Font de Mimir 
Carrer Costa i Cuixart, 5 - Barcelona - Metro L5 i L4 Maragall
--
A vegades les millors coses arriben de casualitat, sense buscar-ho. I una mica així em va arribar la oportunitat de fer el meu primer recital de poesia, de la mà de la Llibreria La Font de Mimir (http://www.lafontdemimir.blogspot.com.es/). Vaig anar a comprar-hi un llibre el passat nadal, i tot xerrant (si, allò que és fa a les botigues de barri i que és impossible de fer a les grans àrees comercials) amb en Carles, el propietari, va sortir el tema de que m'agradava escriure, i que tenia un blog. I la invitació a fer-hi algun dia un recital va produir-se, tot i no haver publicat mai cap llibre.
El cas és que això ja és una realitat, i aquest proper divendres 15 de juny faré el meu primer recital de poesia. Us deixo aquí una mica de text explicatiu, i també la imatge del recital, obra de la meva germana Anna Camps (http://lunadeseptiembre.blogspot.com.es/)
Així doncs, hi esteu tots convidats!!

La Revolució de la Paraula” és el títol que ens obre la porta a una lectura de poesia bilingüe (català i castellà) a través de la qual, el seu autor Joan Camps, ens convida a entrar a una obra marcada pels sentiments, les emocions i la quotidianitat, sense perdre de vista el món que ens envolta ni la situació que vivim com a societat. En certa manera, aquesta mateixa poesia vol ésser resposta activa al moment històric en el qual ens trobem.

Joan Camps Garcia (Barcelona, 1989) resideix al barri de La Font de'n Fargas i estudia Ciències Polítiques a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Amb una llarga trajectòria associativa, marcada especialment pel seu pas per l'Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) i el Consell de la Joventut de Barcelona (CJB), actualment presideix l'Associació Taller d'Art Cultura i Creació (TACC). És autor del blog Taller de Somnis (tallerdesomnis.blogspot.com).

Lloc:
19:45 h Llibreria La Font de Mimir
Carrer Costa i Cuixart, 5 - Barcelona - Metro L5 i L4 Maragall




10 comentaris:

Iréz ha dit...

Joan ¡¡felicidades y enhorabuena!! :)
Espero que vaya muy muy bien :)

Yo te mando toda mi energía positiva para ese día :)

Un abrazo enorme !!

P ha dit...

Enhorabuena y felicidades miles, te lo mereces. Te deseo todo lo mejor para ese día y ahora entiendo porqué nos tenías tan olvidados...
Un abrazo

pauline ha dit...

Felicidades!!! :) La verdad es que no puedo decir que me sorprenda, porque tú para esto vales, y eso lo ve cualquiera. Me alegro muchísimo, y ojalá pudiera estar allí ese día para verlo en directo, pero como eso no me resulta posible, espero leer una crónica detallada de cómo ha ido todo (aunque estoy segura de que te va a ir genial!). Como dice Iréz, yo también te mandaré toda mi energía ese día, y en próximas ocasiones no me lo pierdo! Un abrazo Joan!!

luna ha dit...

Cal caminar amb els ulls ben oberts perq les oportunitats s'amaguen pels racons més inesperats!!

Ens veiem per Mimir ;-)

Alma ha dit...

Moltíssima sort, Joan!!
Me n'alegro moltíssim! Tan de bo em donéssin una oportunitat a mi dins del meu àmbit... aish! Una abraçada i les meves felicitacions!! t'ho mereixes!! =)

Alma ha dit...

Quant durarà el recital? És que justament el divendres tinc un examen de la uni de 18:00 a 21:00h...

JOAN ha dit...

Alma!!

Gràcies per les teves paraules.
Ens hi posarem a les 19:45 aprox. i estarem fins les 21 hores, més o menys.

Si acabes l'exàmen aviat i t'hi pots passar em farà ben feliç!

Un petó immens!!

Carlos ha dit...

EEEEEEEEEEEeeiiiiiiiiiiiiiiiii amigo ENHORABUENA. Estoy fuera, de viaje, si no ten por seguro que allí estaría disfrutando de tus letras, de tu verbo de tus adjetivos...., de tu poesia que mece el alma, al cap i a la fi.,..

Raquel Llopart ha dit...

Felicidades!!!, muy linda noticia!!. no me sorprende mucho, tus relatos lo valen!!!Las cosas llegan cuando menos uno lo espera. un gran abrazo!!

la mis ha dit...

¿y cómo te fue? Dime por favor que la esperanza es lo último que muere en la Madre Patria!

Saludos y felicitaciones!