dissabte, 16 d’agost del 2008

SAME MISTAKE

EL MATEIX ERROR
Dono voltes al meu llit,
I una vegada més m’és impossible dormir
Vaig fins la porta i surto al carrer,
Miro les estrelles sota els meus peus,
Mentre recordo en el que hem vaig equivocar...

Així, allà vaig:
Hola, Hola!
Aquí no hi ha cap lloc al que vulgui anar,
La meva ment està nuvolada,
I el meu cor és fort, no és deixa mostrar
He perdut la cançó que hem tornava boig

Així, allà vaig (així que marxo d’aquí)
Uuuuuuuuuuuh

Hi ha molts homes preparats per lluitar,
I al final de la nit va venir un
Va dir “Has vist el meu enemic?”
Deia que s’assemblava a mi
I llavors em vaig preparar per tallar-me a mi mateix...

Així, allà vaig (així que marxo d’aquí)
Uuuuuuuuuuuh

No estic cantant per una segona oportunitat,
Estic cridant fins a més no poder
Dóna’m una raó i no una elecció
Per que simplement fallaré de nou en el mateix error

Uuuuuuuuuuuh

I potser algun dia ens trobarem
I potser conversarem enlloc de només parlar
No compris promeses,
Per que no hi ha promesa que em guardi
La meva personalitat em porta problemes

Així, allà vaig (així que marxo d’aquí)

Uuuuuuuuuuuh

No estic cantant per una segona oportunitat,
Estic cridant fins a més no poder
Dóna’m una raó i no una elecció
Per que simplement fallaré de nou en el mateix error

Uuuuuuuuuuuh
Dono voltes al meu llit,
I una vegada més m’és impossible dormir
Vaig fins la porta i surto al carrer,
Miro les estrelles,
Miro les estrelles caient
I em pregunto quan va ser que em vaig equivocar

(James Blunt)

2 comentaris:

JOAN ha dit...

De vegades no saps molt bé com t'ho fas, de vegades no saps molt bé com t'hi trobes, però sovint una personalitat curiosa entre les demés i desconcertada et fa cometre sempre els mateixos errors en les mateixes coses. Aquesta cançó de James Blunt és un bon reflexe d'aixó, no us perdeu el video, és tot passió ;P

Anònim ha dit...

ei camps! com va això! lu nostre sempre a sigut de dos bons amics! vam començar jugant a futbol junts ja fa una pila d'anys! deu fer-ne 6 o 7 k jugavem plegats! i re! sempre em tingut molt bon filling! ens hem explikat moltes coses! i va haver una temporada quant jo vaig deixar l futbol k no sabiem res lun d laltre! per casualitats d la vida hem tornat a xerrar! i men alegu moltisim! xk payus km tu ia ben pocs! tu ara estàs fotut! i jo et considero un amic! i els amics estàn sempeen els bons moments o en el dolents...! axi k tiu! u vals molt tu passa x un moment dificil xo ten en sortiras!
konta amb mi x el k vulguis! i ja kedarem k ens em d veure!!

kuidat molt i recorda!
ho vals x toot!

una forta abraçada!