divendres, 30 d’octubre del 2009

SEGUIREM SOMIANT...

Fa dies que vull fer una entrada sobre el capitalisme i el creixement sense pausa, però per fer-la necessito un temps que avui no tinc, a vint minuts de començar a treballar.
Així doncs, deixo aquí una gran cançó per qui vulgui fer un regal a les seves orelles. És de Sopa de Cabra, dedicada al seu component desaparegut poc abans del trencament del grup, el gran "Ninyín". Té molt de sentinment i tot i ser trista té sabor d'esperança, de seguir caminant, de recollir els fruits que ens va donant la vida...
El dia en que la mort reculli el meu cos m'agradaria tenir algun amic que em fes un homenatge tan bell com aquest :)

Seguirem somiant

2 comentaris:

Luna ha dit...

mare joan vaig tan de cul que et tinc descuidat. Demà et mane un email com Déu mana per a no perdre el contacte...
Gracies per continuar llegint-me!!

muaaaaaaa

Gemma Masferrer ha dit...

Què seria de les persones si no somiéssim...?!
Gran cançó aquesta de Sopa de Cabra! Cada vegada que la sento se'm posa la pell de gallina... es nota que la van fer amb cor i ànima...
I no et preocupis, que com a bon polític que seràs, segur que en el teu dia (tot i que esperem que estigui mooooooooooooooolt i molt lluny xD) tindràs el teu gran homenatge, amb totes les persones que t'envolten i t'estimen per ser qui ets!


PD: He anat de cul tots aquests dies, i no he pogut comentar ningú ni actualitzar el meu blog pobret, que segueix abandonat... però que sapigueu que us vaig seguint! ;)